úterý 8. května 2012

Obal na mobil ... na přání

Musela jsem už konečně odehnat tu lenoru, co mě poslední dobou navštívila a dodělat resty. Vytáhla jsem opět filc a bavlnky a pustila se do obalu na mobil. Tenhle jsem už sice jednou dělala ve fialové barvě, ale paní si přála jinou barevnou kombinaci. Tak snad se bude líbit.






















A tohle mě jedno ráno čekalo na zahradě. Seděl v trávě a klidně se nechal chytit. Přenesla jsem si jej na chodník a běžela pro foťák. Počkal na mě, zapózoval a pak uletěl ... pro motýlky mám slabost ...



5 komentářů:

  1. Nó, dneska jsi tu lenoru prohnala pěkných pár kilometrů :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ... no asi bych ten příspěvek měla doplnit o to, že já pipina si rozstříhala vnitřní díl obalu na úplně něco jiného a pak musela nasednout na kolo, které není zrovna moje oblíbené a jela se projet do vedlejšího městyse pro tyrkysový filc ... díky Lenko, ještě že vím, na koho se v nouzi obrátit :D

      Vymazat
  2. Máš to krásne mojka, ako vždy...aj ten motýlik to chcel vidieť:-)) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. a to jsi se zase nemusela až tak chlubit :-DDD Ale aspoň je vidět, že jsi žena činu a překážek se nezalekneš!

    OdpovědětVymazat