sobota 1. září 2012

Netrhejte motýlům křídla...

Netrhejte motýlům křídla,
vždyť oni pak pláčou.
Nešlapte po kytkách,
vždyť kytky tak krásně voní.
Nezabíjejte lásku,
vždyť láska je křehká jako ty kytky,
a hlavně nezabíjejte lidi,
vždyť lidi se mají rádi.
                                       (John Lennon)

Utíkám dneska na svatbu, tak jsem trochu sentimentální. A taky, jak jsem dělala pořádek, tak jsem našla dávno zapomenutý dívčí deníček. Básniček a citátů je tam požehnaně, tak doufám, že nebude vadit, když se s vámi o nějaké podělím ;)

Přáníčko s holubičkou je právě pro kamarádku k dnešní svatbě ...
a druhé bylo děláno na přání pro jednu zřejmě moooc hodnou babičku :).
Tak snad se budou líbit :)...





4 komentáře:

  1. wow tie priania sú krásne a prajem príjemnú zábavu na svadbe a novomanželom, veľa lásky, zdravia a šťastia!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přání! A to pro babičku je přímo úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krása a to pro babičku na mne úplně dýchá 1. republikou a tu já tuze ráda. prostě, co vezmeš do ruky, to se daří.Gratuluji. :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne zelania. Kamoska sa teraz chystá chudnúť, nuž jej tiež jedno podobné pošlem :)

    OdpovědětVymazat