pondělí 21. července 2014

Knoflíčky opět v akci

   Zapojila jsem se do dalšího knoflíkového swapu. Mělo to být letní knoflíkování, ale poněkud mě zmátla informace o swapince, kterou jsem měla obdarovat. Úplně mě vyvedly z míry barvy které má ráda. Buď byly na mě moc jarní a nebo zase zimní :D. A dilema mi vyřešil můj zánět duhovky... si to dokážete určitě představit, jak jsem trpěla. Dva měsíce rozmazaného vidění. Bez tvoření, bez PC, bez knížek ...i bez televize (kterou teda nijak k životu nepotřebuji). Nedalo se ani fotit a tak pokud se vám zdá, že toho mám za poslední dobu nějak moc, tak jde i o mé dřívější kousky nafocené po období "v mlze".
   No, nakonec jsem využila pár hotových maličkostí, trochu dotvořila, přidala mé z hlíny uplácané knoflíky a tohle své swap partnerce poslala :)
A pochlubím se ještě jednou kapsičkou a náramkem, kde mé keramické knoflíky taky nechybí :)







1 komentář:

  1. Crochetko, doufám, že už jsou očka v pořádku. Tvé knoflíky v kombinaci s filcem už znám. Je na ně vždycky pěkné pokoukání. Co mne dnes ale velmi zaujalo, to je náramek na ruku. Vskutku originální! A ta kombinace barev i materiálů je mi velmi sympatická :-))) Krásné léto Anička

    OdpovědětVymazat