čtvrtek 14. srpna 2014

V tom má prsty háček...

   poslední dobou dostávám stále častěji otázku, jestli ještě vyšívám brožky. No vyšívám, pokud někdo chce, ale bolí mě z toho vyšívání palec :D. Takže jsem na nějaký čas vyměnila jehlu za háček ... no uvidíme na jak dlouho ;)...
   Moc se mi už dávno líbily na internetu háčkované podšálky ve tvaru kytičky ... tak jsem jeden  uháčkovala a na dva roky nechala uležet ve skříni... a až teď jsem mu pořídila bratříčky... a nejen kytičkované.

Ty kytičkované podtácky jsem tenkrát zahlédla na Pinterestu a dočetla jsem se o nich že vzor pochází z roku 1893. Nikde jsem ale nenarazila na návod, tak jsem si ho nakreslila sama. Dnes je to myslím nejpoužívanější vzor na podtácky a moc hezky je zpracovaný třeba zde. Narazila jsem na něj náhodou včera na FB. Vzor na ty kulaté podšálky jsem objevila zde. Jen jsem si ho malinko poupravila.
A pak jsem ještě našla doma staré zbytky hrubší bavlněné příze a vyšly z toho to tak tak tyhle dva košíčky :)




 

3 komentáře:

  1. Haničko, to je nádhera. Tobě jde snad všechno. Kytičkované podšálky jsou moc krásné. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká práce Haničko!
    Přeji všechno nej k dnešnímu svátku!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a mějte se Helenko krásně.. a taky všechno nejlepší přeji :)

      Vymazat